برخورداری ۱۰ روستای مریوان به اینترنت خانگی

شناسهٔ خبر: 4062AE9E -
۱۰ روستای مریوان به اینترنت خانگی متصل شد.

به گزارش هاناخبر ،

مدیر مخابرات شهرستان مریوان گفت: با پیگیری‌های انجام شده ۱۰ روستای محروم بخش کوماسی و سرشیو این شهرستان به اینترنت پرسرعت خانگی متصل شده است.

مهدی ملایی افزود: در حوزه ارتباطات سیار نیز سایت‌های خیابان شیخ شلتوت شهر مریوان، سایت جدید شهر چناره، سایت جدید روستای جانوره نصب و راه اندازی شد و سایت دره وران نیز در هفته منتهی به آخر سال به اینترنت ۳G ارتقا یافت.

ملایی گفت: نصب و راه اندازی سایت‌های محله موسک ۲، ورزشگاه زاگرس، دانشگاه آزاد و همچنین ارتقای اینترنت سایت‌های ساوجی و نژمار به اینترنت ۳G نیز در طول سال و قبل از هفته آخر سال ۱۳۹۹ با موفقیت انجام شد.
 
وی افزود: با تعویض و نصب سویچ جدید هم اکنون روستا‌های گلچیدر، ده بنیاد، گیلی کران، ونینه علیا، ونینه سفلی، پلیاندر، بلچه سور، ماموله، بیدرشان وکوره دره به اینترنت ADSL خانگی متصل هستند.

ملایی گفت: بنا به وعده مدیریت مخابرات منطقه کردستان در راستای برقراری ارتباط و حلاوت و شیرینی عید نوروز حتی در روز‌های تعطیلی و پایانی سال کارکنان مخابرات استان و شهرستان مریوان نسبت به اتمام اجرای پروژه‌ها تلاش کرده و قبل از شروع سال جدید این پروژه‌ها به بهره برداری رسیدند.

۹۴ درصد روستا‌های مریوان دارای امکانات ارتباطی تلفن ثابت یا تلفن همراه هستند.

ارسال نظر

  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
3 + 2 =